subota, 7. veljače 2015.

Biti sexy za Valentinovo :)

Ako ste zaljubljene kao i ja i romantične duše, onda vam je Valentinovo najljubavni dan u godini kada vam je dozvoljeno biti cvrkutave, romantične i imate pravo očekivati čokoladu!


Volim biti sexy i nositi sexy rublje, no ako ste 90F košarica i 46 veličina, sexy prestaje ulaskom u Lisca dućan i biranju između dva grudnjaka u bijeloj, crnoj i boji kože!!! Donje rublje dijelim u dvije kategorije - praktično za svaki dan i sexy za posebne prilike. E pa danas bi baš o tom donjem rublju...

SVAKA IMA SVOJU VELIČINU


Kako sam već navikla na visoke cijene za lijepo donje rublje, (i još uvijek mi nije jasno kako moj full ružan grudnjak moram platiti 350 kuna dok oni manji rađeni od sexy čipke i svile mogu biti po 99kuna??!!!) tako sam navikla isto kupovati na internetu.


Već sam prije spomenula Ewu i njene modele koji su kao stvoreni za mene, a čak nisu ni toliko pretjerano skupi. Ako se malo poprate sniženja i kombinira tečaj kune i poljskog zlota??!! može se kupiti lijepo rublje po povoljnoj cijeni. Iz njene ponude biram:


Koszulka Babydoll je naravno crvene boje i dolazi u veličini do čak 95H tako da nema bojazni :) trenutna cijena 400 kuna. Puno :) Ali doći će i sniženje :)


Ova sexy crna oprava (hahaha da znam) na Hips and curves dolazi u više boja, ali meni je nekako crna najviše sexy. I njoj je cijena visoka - 405 kuna. No za ljepotu treba pretrpjeti ili odraditi koji prekovremeni :) Pogledajte njihovu ponudu, doista imaju odličan izbor donjeg rublja za sexy prilike.


Forever yours lingerie i Curvy Kate... ah da... Curvy Kate je brand koji možete pronaći u Sloveniji u dućanima ili pak možete na službenoj stranici pronaći dućane i online trgovine koje imaju dostavu u RH. Cijena 609 kuna :)


Coquette je brand koji sam upoznala prije skoro 10 godina. Mislim čak da su među prvima u RH uveli fetish odjeću i sexy donje rublje koje je bilo van standardnog kalupa. Imaju svoj dućan u Arena shopping centru u Zagrebu gdje i mi velike možemo pronaći nešto za sebe ili pak možete naručiti veličinu. Cijena 270 kuna :)


Elomi lingerie je još jedan brand odličnog, ali teško dostupnog donjeg rublja.  Ima ga u ponudi u Beogradu pa ako vas putevi navedu, potražite Intimo dućane :) 


Lane Bryant za divno čudo ima dostavu u RH :) :) :) :) za 398,28 kuna može biti vaš, ali vedra strana je što ako kupite još jedan drugi je 50% jeftiniji :) Dobra prilika :) Gaćice su 170,69 kuna.


Yours clothing sam već spomenula. Kod njih sam kupila prvi grudnjak koji nije bio jedan od dva ponuđena u Lisci. 250 kuna izdvojiti ćete za ovu baby dolku, ali može se na sniženju pronaći i jeftinije. Veličine nisu problem jer najveća dolazi u 64/66 veličini ;)


Nadam se da ćete pronaći nešto za sebe.




Nema komentara:

Objavi komentar