nedjelja, 25. siječnja 2015.

BBW - pokret za samopouzdanje


BIG BEAUTIFUL WOMEN

Bok! Ja sam Ana i ja sam debela!

Ne, ne upoznajem se tako sa ljudima, ali da, svjesna sam svoje veličine i ne sramim se. BBW ili plus size ili curvy sve su to kratice, nazivi kojima se unazad par godina pokret za samopouzdanje većih djevojaka trudi povećati samopouzdanje kod onih žena koje ne spadaju u savršene ideale ljepote prema današnjim mjerilima.


Iako na mala vrata, pokret plus size djevojaka ulazi u život svih koje se smatraju zakinutima. Osobno sam spletom okolnosti ušla u klub plus size žene, ali ni kad sam imala manje kilograma nisam bila tipične građe. Velikih grudiju i manjeg donjeg dijela tijela bila sam neskladno građena.
Odjevanje je uvijek bilo izazov za mene, bez obzira što ne patim od modnih trendova već furam neki svoj stil/nestil, teško je bilo naći dužinu hlača da ne izgledam kao da mi je polava doma, košulju koja ne "zjeva"na grudima....

Od kada sam dobila višak kilograma borba je bila još i veća. Naši dućani kao da zaboravljaju da ima žena koje nose i veći broj od 44. Da ima žena koje vole biti lijepo odjevene i smatraju da plahta sa rupama i remenom nije modni trend.

Iako se polako stvari mijenjaju na tom polju, većina nas je osuđena kupovati u online trgovinama koje imaju cijene za vanjsko tržište koje pak ima veću kupovnu moć od prosječne Hrvatice.

Imala sam prilike živjeti u Norveškoj u kojoj je izbor odjeće za žene iznad 44 veličine fantastičan... Moderni komadi odjeće prilagođeni plus size oblicima tijela... kruška, jabuka, pješćani sat.... nebitno jel' vam veća guza ili grudi, tamo ćete biti obučene od glave do pete u trendi odjeću i nećete se po ničem razlikovati od ostalih  - osim u veličini.


Iako nisam neki modni stručnjak, niti stilist, niti kreator, želja mi je približiti svim ženama iznad veličine 44 svoj svijet mode, pogled na cijeli koncept pluse size modne industrije. U Hrvatskoj nema specijalizirnaih časopisa, malo je modela i općenito se malo priča o tome pa se nadam da ću barem malo taj svijet prikazati ovdje :)

Do čitanja....

Ana

Nema komentara:

Objavi komentar