petak, 30. siječnja 2015.

Kombinirati - riječ dana

Kombinirati - riječ dana!


mix and mach - simple jeans

mix and mach - simple jeans by zlodiana

Skiny jeans je moj omiljeni model traperica. Iako bih prema svim pravilima modnih stručnjaka trebala nositi široke, trapez i ostale modele hlača koje će me proširiti u donjem dijelu proporcionalno gornjem (hvala ali ne hvala!) ja više volim uske, koje prate liniju noge... pa već kad imam noge pristojnog izgleda, zašto ih skrivati :)

Obožavam jeans jer je bez vremenski, može se kombinirati u bezbroj odjevnih kombinacija i uvijek je moderan. Iako su tajice i strech hlače zavladale modnim trendovima i priznajem, jako je udobno biti u njima, ponekad mi nedostaje izgled u trapericama. Izbjegavam ih ako nemaju elastina i preferiram tamnije. Ovdje sam složila 3 kombinacije, nazvala sam ih : sport/ casual/ fancy :) Uvijek mi je zanimljivo kako ista dva komada odjeće, mogu dati tri različita izgleda uz druge cipele ili vestu.

Plus size košulja ide do veličine 56 (baš kao i skiny hlače) i kupljena je u Kappahl u Oslu. Kappahl je brend koji, osim u skandinavskim zemljama, možete pronaći u SADu i Poljskoj, a nadam se jednog lijepog dana i u Hrvatskoj :) Ono što me oduševilo kod njih je to da odjeća ne staje sa 44 veličinom, bez obzira što imaju plus size liniju, njihova sva odjeća u ponudi može se naći do veličine 56, a plus size linija je obogaćena modelima koji su sa manje strukiranih dijelova pa i one žene koje ne vole pokazivati svoje obline, mogu nešto pronaći za sebe.

Upravo to je ono što me ljuti u RH... većina dućana staje sa 44 veličinom i malo koji nude 46+, a oni koji nude (primjer C&A) onda je to odjeća bez oblika, forme, mašte pa završite u bakinoj odjevnoj kombinaciji. Nadam se da će se ta praksa promijeniti uskoro na veselje svih nas plus size žena :)

Koja se vama kombinacija najviše sviđa?

Nema komentara:

Objavi komentar