četvrtak, 29. siječnja 2015.

Working girl

Working girl
Poslovni svijet je više od crno - bijele kombinacije.


Često ludim jutrom kad otvorim ormar i pokušavam dokučiti što danas obući (znam, mogu to i navečer, ali odustala sam od toga jer ujutro mi se kombinacija od večer prije često nije svidjela ili bi pala kiša ili bi naglo zahladilo ili nešto treće...). Iako ne radim na poziciji gdje je strogo pravilo o odjevanju, volim obući formalnu odjeću koja nije previše uniformirana niti previše casual.

Iako moje odjevne kombinacije ne obiluju bojama i uzorcima pokušavam ne biti stalno u crnoj, koja je ipak moja najdraža boja :). S obzirom da mi je gornji dio veći od donjeg dijela, gledam da taj veći dio što manje istaknem i skrenem pozornost na ostatak tijela.

Ovakva košulja je idealna jer može ići na i na hlače i suknju. Tri-četvrt hlače su ponovo u trendu, a ja ih volim nositi uz visoku petu jer mi jedino tako zglobovi ne izgledaju predebelo.

Nadam se da vam se sviđa ova kombinacija i da ćete i same isprobati trend hlače :)

Nema komentara:

Objavi komentar