utorak, 27. siječnja 2015.

Plus size rock

Plus size rock
Kupila sam jaknu!!!!




H&M slim jeans
199 HRK




Već dugo tražim "kožnu" jaknu koju mogu zatvoriti na prsima, a da nije prekratka/duga, previše plastična (da se baš ne vidi iz aviona da je lažna koža) i da je jednostavna (bez resica, zakovica i previše svega na sebi) i ono najbitnije - da je crne boje i ne preskupa :)
Da znam, zato sam ju tako dugo i tražila.

H&M plus size odjel nije ni blizu onome što sam vidjela u njihovim dućanima u Oslu, ali barem se nešto može naći napokon i u RH za nas iznad 44 veličine. Iako sam u gornjem dijelu 48, morala sam uzeti jaknu veličine 50. Tako je uvijek u H&M-u. S tim da mi je u prsima uska, ali ne previše. Uzeti u obzir da sam je probala na zimsku vestu pa računam da će uz tanje proljetne majce biti manje napinjanja :)

Jakna je jednostavna i može ići uz sve :) Osim jakne kupila sam i hlače. Iako sam bila u dvojbi uzeti ove slim ili motorističke no, ipak sam odabrala ove jednostavne crne, jer mislim si - više ih mogu kombinirati.

Biker / rock  stil je obilježio ovu zimu, baš kao i kožni detalji, zakovice i crna boja :) nije ni čudo što mi je ova zima i trenutni trend omiljen.

Nosite ovakve kombinacije? 

Nema komentara:

Objavi komentar