subota, 31. siječnja 2015.

Ono kad nemaš probušene ušne resice :/

Ne znam zašto, ali moje tijelo nikad nije moglo prihvatiti bušenje ušnih resica! Trpila sam bolne i natečene resice, koristila brdo preparata kako bih reakciju ublažila, izliječila.... uzalud mi trud svirači.

Iz nekog razloga morala sam kapitulirati i prihvatiti činjenicu da ću biti osuđena na klip on naušnice. I to ne bi bio toliki problem da ponuda istih je ograničena, ako ne i mizerna u dućanima po Zagrebu.

Tražeći nešto za sebe naletila sam na Emitations stranicu koja nudi od fake do pravog zlatnog nakita, ali uglavnom klasičnog. Ponuda je šarolika, a svidjelo mi se nekoliko klasičnih modela:

Lijepe, srednje veličine naušnice koje mogu nositi svaki dan.
25$ (170 kn)

Ovo su naušnice koje sam nazvala svadbene :) uz podignutu kosu
i neku lijepu haljinu.
19,99$ (135,93kn)


Hollie's Fancy Petite Rhinestone Teardrop
Još jedne svadbene. Ili za neku posebnu priliku. Sitne su i decentne.
24,99$ (169,93kn)

Zoe's Gun Metal Dangle Rhinestone
Još jedne za svaki dan. Dugačke su pa izduže lice.
24,99$ (169,93kn)




Kao i obično, besplatna dostava u Hrvatsku je za iznose iznad 100$ (680 kn), ali ako nađeš nešto za sebe, javi mi se pa možemo zajedno skupiti taj iznos.

Ako ipak želiš sama kupiti, platiti ćeš 13,70$ (93,16 kn).

Nema komentara:

Objavi komentar