ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

O odjeći, veličinama i gdje kupujem....

Coffee time in town
Kombinacija za danas

Plus size grey 3/4 length sleeve sweatshirt
41 $ - yoursclothing.co.uk


ASOS plus size skinny jeans
330 HRK - asos.com


H&M short boots
310 HRK - hm.com


H&M weekender bag
299 HRK - hm.com




Ovo je današnja kombinacija... iako je majca druga :) Yours clothing je online shop (što se nas Hrvatica tiče) na kojem kupujem plus size odjeću. Isprva je bilo samo donje rublje, koje je za mene u hrvatskoj značilo 4 klasična grudnjaka u dva dućana... a onda sam otkrila blogericu Georginu koja mi je otvorila čudesan svijet predivnog donjeg rublja za velike cure!

Georgina u ASOS grudnjaku / ASOS model u istom grudnjaku

Georgina je odlična blogerica jer daje uvid kako rublje izgleda na oblim ženama, a meni je posebno zanimljiva jer nosimo istu veličinu :)

Da se vratim na Yours... smješeni su u UK oli ti ga u Velikoj Britaniji što znači nema carine, a donje rublje je kvalitetno i veličine savršeno odgovaraju. Primjerice ja sam EUR 90F, a u UK veličini to je 42F, a u USA 42 DDD. Kako znam? Pa... uzela sam jedan svoj grudnjak i pogledala na etiketu koje još veličine pišu osim onog što oduvijek znam :)

Moja prva kupovina na Yours


No za vas koje ste recimo odrezale tu etiketu (i niste jedine, ima nas još) evo jedne zgodne tablice:

klikni na sliku za uvećanje

 Prva kolona je vaša širina ispod grudiju i temeljem dobivene veličine pripada vam opseg grudnjaka iz druge kolone, a ostale kolone je vaša širina oko grudiju (tamo gdje ste najšire), a slovo iz redova označava vašu košaricu.

Također, kod kupovine majca, haljina, suknji i hlača prvo sam morala uzeti mjere. Zatim pomoću tablice na njihovim stranicama došla sam do UK veličina koje mi odgovaraju. Do sada sve što sam kupila bilo je taman, nisam ništa morala širiti, kratiti ili suziti, a kvalitetom je doista odlično. Cijene nisu povoljne za naš novčanik, ali ako se pretplatite na newsletter dobijete razne ponude, popuste i akcijske vikend pakete pa se može kupiti povoljno. Super je ako imate frendice koje žele kupiti nešto sebi pa možete podijeliti trošak poštarine.

Spremam jedan post samo o on line shoppingu pa nadam se da ćete nakon toga biti hrabrije za kupnju odjeće preko neta :)



Nema komentara:

Objavi komentar