srijeda, 28. siječnja 2015.

Elegant night out

Elegant night out
Elegancija je sexy

Elegant night out by zlodiana

Ovisno o vrsti izlaska biram odjeću, no svakako da više volim ovakav izgled, ako se radi o ženskom izlasku, posebno u restoran :)
Ovakva haljina je idealna za moju građu, jer gornji dio je zatvoren, tako da mi grudi nisu izložene pogledima, a pasica u struku dolazi na dio tijela koji je najuži :) te tako dobijem oblik pješćanog sata koji inače nije moj prirodni oblik. Ukoliko je haljina ovakve svijetle nijanse, mogu ostatak upotuniti crnom :D 

Tako ovakav dugačak kaput ili sako (još ako je malo strukiran - plus!!!) će me izdužiti i neće dozvoliti svijetloj boji ići previše u širinu. S obzirom da je još uvijek hladno, odbrala bih ovakve visoke cipele. Kod njih uvijek pazim da imaju s prednje strane V izrez, tj .da nisu sasvim ravno odrezane kako mi zglobovi ne bi izgledali debelo i da mi cipela malo "otvori" gležanj.

Šešir je tu jer mi je kombinacija savršena za njega :)

Nema komentara:

Objavi komentar