petak, 15. svibnja 2015.

Borovo je opet IN!

Borovo je opet u modi. Jeste već pogledali ponudu? Mene su oduševile balerinke, ne toliko cijenom (ali opet, hej, Borovo je brend - htjeli mi to ili ne :D ) koliko dizajnom. Možda sam nostalgičar i žalim za danima kada sam kao dijete ponosno nosila mamine borosane (i možete reći što želite, ali te cipele su bile udobnije od hodanja po oblacima!), ali meni je Borovo srcu drago.


Borovo je opet IN!


Osobno gledam ove jeans balerinke jer iskreno nisam dovoljno hrabra za pepito uzorak :D Možda da su baš onaj sitni pepito uzorak u kombinaciji sa crnom ili crvenom bojom. Ove jeans lako mi je kombinirati uz sve, a vjerujem da su i kvalitetne.

Osim ovih balerinke možete naći i Boromina liniju cipela inspirirane upravo Borosanom :D 


Zanimljive tenesice i naravno nezaboravne borosane u novom ruhu. Iako nam je taj vizulani indentitet duboko urezan u sijećanja brkatih konobarica u lokalnim krčmama davno prije kafića i konzumerizma, zadivljujuće je da je upravo jedan poznati svjetski brend imao liniju cipela inspiriranu upravo našom borosanom :D
Lacoste linija jako nalikuje na borosane :)


Borovo borosane u svom izvornom obliku :)

Bilo kako bilo, kupite ili ne Borovo obuću imajte na umu da se iza jednog para ovih tenesica nalazi ipak domaća proizvodnja pa možda da ipak pogledate barem što nude :)

Nema komentara:

Objavi komentar