utorak, 5. svibnja 2015.

Gala događaj inspiriran Kinom

Ponovo su svi koji nešto znače bili na jednom mjestu - Met Gala 2015 donio je inspiraciju Kinom!
Nakon što sam prelistala nekoliko galerija odjevnih kombinacija poznatih i manje poznatih gostiju, moram priznati da su neke od već poznatih dama počele biti dosadne... 

pa su one, koje su išle na sigurno u klasičnom izdanju - zablistale!


Ovo su haljine koje su po meni bliske temi, a ostale su u domeni ukusnog i elegantnoga. I ako mogu primijetiti nisu A lista poznate dame ;)

A sad one za koje sam imala WTF lice:

Možda nisam modno dovoljno osviještena, ali ja doista ne vidim po čemu su uopće prve dvije dobile mjesto na listi najbolje odjevenih.. osim ako se ne uzme u obzir tko su i čiju kreaciju nose. High fashion mi nikad nije bio blizak termin :) 

I šećer na kraju:

Možda je do fotografije.... a možda i nije (a možda je to Maybelline)!

 

Nema komentara:

Objavi komentar