ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Proljetno vjenčanje :)

Proljetno vjenčanje točnije svibanjsko, a ja sam ponovo bila u vrtlogu svojih crnih haljina. Iako često čujem kako nije pristojno doći u crnom, mislim da je to sasvim nebitno sve dok si odjeven :)

Nisam jedna od onih spremna na proljetno šarenilo, ali sam odlučila prihvatiti trend cvjetnih uzoraka i svoju crnu haljinu obojala upravo cvijećem.


ONE MORE :)



Club L plus size black dress
235 HRK - asos.com


Haljina je naručena i obećavam napraviti post sa kompletnim izgledom čim stigne. S obzirom da Asos ima proljetnu rasprodaju, odlučila sam se za nju. Svidio mi se kroj, haljina je razigrana, ali ne previše. Mislim da odlično pristaje uz moju temu rock izdanja za vjenčanje.


H M black leather jacket
420 HRK - hm.com


Jakna je bila u ponudu kod nas na PLUS odjelu H&M dućana (ja sam je probala u Arena centru). Nažalost više je nema kod nas, ali ako imate prijatelje u UK, Austriji ili Norveškoj možete je kupiti online u tim državama.


ASOS high heel pumps
480 HRK - asos.com


Nažalost cipele nisam uzela... bile su mi ipak malo preskupe, ali ću ih zamijeniti sa Deichmann cipelama koje sam već prije uzela.


H M handbag
265 HRK - hm.com


Prvotno sam ovu torbu kupila prijateljici povodom njenog rođendana. Svidjela mi se jako pa sam odlučila uzeti i sebi jednu :) Mislim da će se super uklopiti, a uvijek mi treba neka torba za sve one stvari koje nosim sa sobom na vjenčanja!

Zanima me vaše mišljenje o ovom odabiru? Mislite li da je malo pre svakodnevno?


Nema komentara:

Objavi komentar